در بیانیه جامعه علمی و نخبگانی خراسان رضوی مطرح شد؛

«وعده صادق»؛ درس عبرتی برای متجاوزین 

جامعه علمی و نخبگانی خراسان رضوی در حمایت از اقدام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 15April 2024

«وعده صادق»؛ درس عبرتی برای متجاوزین به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، جامعه علمی و نخبگانی خراسان رضوی در حمایت از اقدام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد.

در این بیانیه آمده است: حضور بی‌نظیر اقشار مختلف ملت ایران بلاخص نخبگان و فرهیختگان علمی در راهپیمایی دشمن‌شکن و استکبارستیز روز جهانی قدس همراه با تشییع باشکوه پیکر مطهر و پاک شهدای حمله ترویستی رژیم جعلی صهیونیسم، شگفتی دوست و دشمن را برانگیخت که این خود، اولین گام بزرگ در انتقام از تروریست‌های کودک‌کش صهیونیسم بود و نشان داد که سیل عظیم و غرق‌کننده صهیونیسم در خاورمیانه و جهان، با خروش و موجی بزرگ آغاز شده است.

این بیانیه می‌افزاید: همانا دشمنان باید بدانند هر اقدامی علیه این ملت و این مرز و بوم، با پاسخ کوبنده‌ی شاگردان تهرانی‌مقدم‌ها مواجه می‌گردد. 

در این بیانیه تصریح شده است: رژیم نامشروع صهیونیست طی سال‌های اخیر بدنبال اخلال در مسیر پیشرفت‌های علمی، موشکی، هسته‌ای و پهپادی کشور بود اما «وعده صادق» مدافعان حریم امامت و ولایت، نشان داد هرگونه تجاوز و اشتباهی از سوی دشمنان بالاخص آمریکا و اسرائیل جنایتکار، با صدها و هزاران فروند موشک و پهپاد فرزندان نخبه‌ی این مرز و بوم پاسخ داده خواهد شد تا درس عبرتی برای همه متجاوزانی باشد که خواب‌های بیهوده و آلوده برای جمهوری اسلامی ایران می‌بینند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: امروز جامعه علمی و نخبگانی استان خراسان رضوی، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان، مراتب قدردانی و حمایت خود را از عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام می‌دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: بی‌شک این عملیات، مرهون هدایت‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ ولی امر مسلمین جهان از عرصه عرصه علم و فناوری است که اینچنین اقتدار جمهوری اسلامی را در سطح منطقه و جهان به نمایش می گذارد. امید آنست در سایه‌ی الطاف الهی، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر نخبگان، پژوهشگران و مبتکران خلاقی باشیم که در راستای دستیابی به مرجعیت علمی گام برمی دارند. ان‌شاء الله نصر من الله و فتح قریب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها